E-MAILbiuro@eurokurier.pl
TEL. KOMÓRKOWY503 032 108
INFOLINIA32/444 68 19
MENU

Ubezpieczenie

Przewoźnicy dokładają wszelkich starań, aby przesyłki docierały do odbiorcy w jak najkrótszym czasie i w niepogorszonym stanie. Nie można jednak wykluczyć sytuacji, gdy przesyłka zostaje zagubiona lub uszkodzona. Często wpływ na to mają czynniki zewnętrzne, na które przewoźnicy nie mają wpływu. Zazwyczaj przysługuje odszkodowanie w takich przypadkach. Czasami się zdarza, że reklamacje są rozpatrywane odmownie, a co za tym idzie odszkodowanie nie zostanie wypłacone. Dobrym sposobem jest ubezpieczenie paczki.

Przed skorzystaniem z usługi ubezpieczenia warto zapoznać się z warunkami jego zawarcia oraz kwotami maksymalnymi ustalonymi przez przewoźnika. Aby wybrać usługę, należy podać wartość przesyłki podczas wypełniania formularza.